שלמה קרמר הוא מהאבות המייסדים של תעשיית הסייבר בישראל וכיום מנכ"ל ומייסד שותף בחברת הסייבר קייטו נטוורקס. בשבוע שעבר הוא התארח בכנס הסטארט-אפים של גלובס ודיבר עם אורי פסובסקי על המשבר הנוכחי בהייטק, העצה שלו ליזמים שנמצאים בעין הסערה ולמה הרפורמות המסתמנות במערכת המשפט עלולות לסכן את עתיד התעשייה.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01