דב מורן, מחלוצי תעשיית ההייטק הישראלית, מודאג מאוד בשבועות האחרונים. הוא חרד מהמהפכה המשפטית שמובילים נתניהו, לוין ורוטמן בשל ההשלכות ההרסניות שעלולות להיות לה על ההייטק, על הכלכלה ועל שינוי דמותה של המדינה. "אין דבר כזה חצי דיקטטורה, כפי שאין דבר כזה חצי דמוקרטיה. זו דאגה אמיתית, מהלב, לגורל ישראל". הוא גם מדגיש שהמהפכה צריכה להדאיג את כולם, ימין ושמאל כאחד. "המהפך של 1977 היה היום השמח בחיי. אני לא ימני ולא שמאלני. מי שמכנה את מה שקורה עכשיו 'ימין', מעוות ומרמה את הציבור". דיברנו גם על המשבר בהייטק, עצות ליזמים ופילוסופיית חיים. מגישה: הילה ויסברג. עריכת סאונד: אור שמיר.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01