בחודשים האחרונים חברות קריפטו קורסות בזו אחר זו, במה שמכונה "אפקט הדומינו של הקריפטו": בורסת הקריפטו FTX, צלזיוס, BlockFi ואחרות. הן היו הבטחות גדולות שצברו אוהדים ולקוחות, הוערכו במיליארדים ואז התרסקו ברעש גדול, מותירות מאחור שובל של משקיעים מרוששים. מהו הקשר בין מקרים אלה, למה רואים דווקא בתעשיית הקריפטו מקרי הונאה רבים, מה בדיוק קרה ל-FTX של סם בנקמן פריד והאם אנו עדים לסוף עידן הקריפטו? הילה ויסברג מארחת את המומחית לרגולציה פיננסית, הגנת הצרכן וטכנולוגיה ד"ר ניצן גסלביץ' פקין. עריכת סאונד: אור שמיר.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01