"הצוללת" עם הילה ויסברג: מלחמת ה-7 באוקטובר טילטלה את השווקים בכל העולם, לא רק אצלנו. באחרונה שמענו אפילו תחזיות מפחידות מאוד משניים מהאנשים הכי חזקים בוול-סטריט: ג'יימי דיימון ולארי פינק. הראשון מנהל את הבנק הגדול בעולם - ג'יי.פי מורגן, והשני את בית הנכסים הגדול בעולם - בלקרוק. שניהם רואים שחורות לכלכלה העולמית.
למרות זאת, במפתיע, בסוף אוקטובר וול סטריט החלה לזנק, וגם בישראל השקל התחזק וחזר לרמתו מלפני המלחמה. ואפילו מחירי הנפט צונחים. איך אפשר להסביר זאת ומה כדאי לעשות עכשיו עם תיק ההשקעות? אורחים: פרשן גלובס חזי שטרנליכט והכלכלן הראשי בבית ההשקעות מיטב, אלכס זבז'ינסקי. עיצוב פסקול: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01