עד לאחרונה, מדינות פעלו כדי להחליש את המטבע שלהן, כי מטבעות חזקים מדי פגעו בכושר התחרותיות שלהן. זו הייתה "מלחמת המטבעות". אלא שהמשבר הכלכלי והדולר המתחזק מביא עמו דווקא "מלחמת מטבעות הפוכה": מדינות רבות שסובלות מאינפלציה, מעלות ריבית ורואות את המטבע שלהן מתחזק בהתאם. כעת ידה של ארה"ב על העליונה במלחמה הזו. אבל מה יקרה בעתיד? אורי פסובסקי מארח את כתב המאקרו ובנק ישראל של גלובס, גיא בן סימון, ואת כתב גלובס באירופה, אסף אוני. עיצוב פסקול: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01