בשנות ה-70 העולם סבל ממשבר אנרגיה חריף וממחסור בנפט, מה שהקפיץ את מחירו והוביל לסחרחרה של אינפלציה ומיתון במדינות רבות. בשנות ה-80, בארה"ב וגם בישראל, ננקטו תוכניות של "טיפול בהלם" כדי להשתלט על האינפלציה, והמחירים היו כבדים. עד כמה המציאות כיום מזכירה את הימים ההם, עד כדי אפשרות שנגלוש לסטגפלציה, שילוב של מיתון ואינפלציה? הילה ויסברג מארחת את כתב המאקרו ובנק ישראל של גלובס, גיא בן סימון ואת ד"ר דניאל שיפמן, מומחה להיסטוריה כלכלית מאוניברסיטת אריאל. עיצוב פסקול: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01