עם אינפלציה וריבית בעלייה, ומלחמה שעדיין מתחוללת במזרח-אירופה, המניות הן בכיוון מטה ואי הוודאות בשווקים היא גדולה. במציאות כזו, רבים שואלים את עצמם: מה לעשות עם הכסף? האם לצאת לגמרי משוק המניות? האם נדל"ן הוא אפשרות בטוחה יותר? ועד מתי נמשיך לראות העלאות ריבית? ד"ר דייבי דיסטניק מהפקולטה לניהול באונבירסיטת תל אביב ובעלים של קרן השקעות; וחזי שטרנליכט, כתב ופרשן שוק ההון בגלובס, פורשים את משנתם. ואפילו השבנו על שאלות מהקהל. עורך הסאונד: אור שמיר.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01