בקיץ שעבר, חברות הטכנולוגיה הישראליות גייסו יותר מ-35 מיליארד דולר בהנפקות ומיזוגי ספאק. שיא של כל הזמנים. חברת וויקס הישראלית אפילו הפכה ל״חברה מספר 1״ עם השווי הבורסאי הגדול ביותר מבין כל החברות הישראליות. אבל מאז מניית וויקס צללה, וכך גם מרבית מניות הטכנולוגיה שנסחרות בוול סטריט. בעולם וגם בישראל אפילו החלו פיטורים בהייטק. מהן ההשלכות ולאן הולכים מכאן? הילה ויסברג מארחת את עורך ההייטק של גלובס אסף גלעד ואת כתבההייטק אופיר דור. עיצוב פסקול: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01