"הצוללת" עם הילה ויסברג: מזה כמה שנים אינטל נמצאת בקשיים כלכליים ואף הודיעה באחרונה על תוכנית פיטורים של 17 אלף עובדים, כולל בישראל. אלא שאינטל היא המעסיקה הפרטית הגדולה בישראל ומהווה 5.5% מייצוא ההייטק של המדינה. במילים אחרות, ישראל תלויה באינטל ובהצלחתה, אך האתגרים שמולם אינטל ניצבת כלל לא פשוטים והיא אף הפכה מטרה לרכישה בידי שלל חברות. מהי הזדמנות הפז של אינטל לצאת לדרך חדשה ומהן ההשלכות על ישראל? אורחים: עורך ההייטק של גלובס, אסף גלעד; וד״ר אריאל סובלמן, חוקר בכיר במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS וסמנכ"ל אסטרטגיה בחברת השבבים ואלנס. עיצוב פסקול: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01