In deze VI ZSM bespreekt Tim Reedijk met Kalum van Oudheusden het wel en wee van twee clubs die hij volgt, namelijk NAC en FC Utrecht. Daarnaast gaat het over de aanstelling van Kluivert & Pastoor bij Indonesië.

'Brobbey is dé openbaring van Oranje'
13:12

‘Oranje kan van Tunesië de slechtste WK-ploeg van de eeuw maken’
19:30

Marokko klaar voor Oranje & Koeman lijkt keuze te hebben gemaakt
15:33