Go Ahead Eagles pakte van de Nederlandse clubs dit seizoen de meeste punten in de Europa League. Iets wat op voorhand door menig analist of watcher niet kon worden voorspeld. Wat was het mooiste moment van Go Ahead deze Europese campagne? En hoe zit het met de vervanger voor de spitspositie? En wat gaat er met de miljoenenopbrengst gebeuren?

Marokko klaar voor Oranje & Koeman lijkt keuze te hebben gemaakt
15:33

'Scheidsrechters laten dit WK gelukkig veel doorspelen'
18:29

Cristiano Ronaldo slaat keihard terug na kritiek
11:35