Deze week praten Wout Funnekotter, Jurian Ubachs, Arnoud Wokke en Tijs Hofmans over de massaclaim tegen Odido, xr-brillen als externe monitor, de servercapaciteit van AI-diensten, het organiseren van je meterkast en de ceo-wissel bij Apple.
0:00 Intro
0:19 Opening
1:51 .post
24:02 Heb je recht op vergoeding van Odido?
42:37 Een externe monitor in je bril
55:54 AI-diensten hebben het zwaar
1:05:29 Meterkastschaamte
1:14:03 Apple krijgt een nieuwe ceo, en nu?
1:33:16 Sneakpeek

$432 - IKEA-producten, auto-api's en brilbedenkingen
1:10:14

#431 - Thuisservers, laptopprijzen en AVG-jubilea
1:10:45

#430 - Apple-handigheden, WK-ballen en Computex-gevoelens
1:10:57