Het Ministerie van Voetbalzaken ziet het wel goedkomen tegen Tunesië. Oranje moet gewoon winnen en kan zich al opmaken voor de volgende ronde tegen Marokko. We bellen met WK-finalist Wim Rijsbergen om ook eens van een echte kenner te horen wat we van Nederland kunnen verwachten. Ook Wim ziet Oranje ver komen en voorspelt minimaal een halvefinaleplaats. We bespreken het allemaal met minister Hans Vijlbrief, Barbara Kathmann van Pro en parlementair verslaggever Remko Theulings van EenVandaag.

Wordt water het nieuwe stikstof?
09:03

Kamer bezorgd om plannen Karremans: 'Er zijn keuzes nodig'
17:03

'Politie nam bedreigingen tijdens de corona-pandemie niet serieus'
13:23