Fleur Agema, vicepremier en minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, zegt: 'Ik ga met volle vaart vooruit en ik sta voor de zorg.' Haar belangrijkste doel is dat de zorg in de benen blijft. Het personeelstekort in de sector was volgens haar de reden om minister te worden. 'Nederland staat voor grote problemen en die moeten worden aangepakt.'

Tweede Kamer debatteert over Moerdijk: 'Bewoners keken zuchtend toe'
10:26

Kamer wil meer doen tegen bedrijven die verdienen aan onze data
11:34

Ministerie van Voetbalzaken: Een keer met een echte kenner!
38:08