Gelukkig, we hebben goud! Het zag er niet al te best uit voor Nederland, op die Olympische Winterspelen. We werden links en rechts ingehaald - of we gingen zelf onderuit. Bij dit soort sporttoernooien komt elke keer weer een van de slechtste eigenschappen van de Nederlander naar boven: geen enkel kritisch vermogen, alleen maar bierlallend een grenzeloos optimisme tentoonspreiden.

Den Haag krijgt ‘mandarijncoalitie’: een sinaasappel is een mandarijn die zijn kansen heeft gepakt
02:32

Het ontstaan van Nederland, binnenkort te zien in Den Haag: ‘Dit waren de voorlopers van voetbalplaatjes’
02:35

Het lijkt wel alsof je naar 11 dribbelende verkeerskegels zit te kijken
02:26