De Future Cup is voorbij! Voor Ajax niet de winst die ze gehoopt hadden, maar toch was er ook genoeg te genieten. Jan en Wessel bespreken het toernooi na én Wessel blikte terug met de trainer van Ajax o17, Stan Bijl!

'Lichte twijfels bij Míchel, maar ik wil het wél zien!' I Pantelic Podcast I S08E47
1:17:04

Wie is waar verantwoordelijk voor bij Ajax? | Poen & Pegels | Pantelic Podcast
37:31

'Degradatie Girona maakt niks uit voor komst van Míchel naar Ajax' I Pantelic Podcast I S08E46
1:00:12