De Raad van State spreekt zich negatief uit over een nieuw voorstel omtrent de box 3-heffing. Dat staat in een advies aan de Tweede Kamer. Macro-econoom Arnoud Boot is niet verrast dat ook aan dit voorstel bezwaren kleven, en ziet graag een alternatief: ‘noem het gewoon vermogensbelasting'.

‘Een tweede renteverhoging van de ECB is misschien helemaal niet meer nodig’
07:06

‘Alan Greenspan enige centrale bankier met rocksterstatus’
07:12

De nalatenschap van Greenspan: ‘Zijn filosofie is hem niet in dank afgenomen’
08:35