Levels med Rebecca og EmilieLevels med Rebecca og Emilie

182. Bør man leie eller eie?

View descriptionShare
 

Vi diskuterer realiteten ved å eie i et høyrentemarked, og debatterer om det lønner seg å leie eller eie i dagens marked.

  • Facebook
  • X (Twitter)
  • WhatsApp
  • Email
  • Download

In 1 playlist(s)

Levels med Rebecca og Emilie

Hvordan bygger du et bedre liv? Vi snakker kapital, eiendom, grunderlivet og investeringer. I LEVELS 
Social links
Follow podcast
Recent clips
Browse 223 clip(s)