"בשביל לשיר את זה, אי אפשר היה להוציא מילה מהפה, הוצפנו בדמעות והיינו נורא מרוגשים"
שייקה לוי בריאיון ליואב קרקובסקי וכרמלה מנשה, מספר את הסיפור מאחורי השיר "לו יהי". "לפתע שמענו צרחות מעל האולפן. מספרים לנו שטייס אחד נפל, הוא גר באותו הרחוב ואלה היו בני משפחתו שזעקו". הוא סיפר על ההופעות הרבות שהיו במהלך המלחמה מהצפון ועד הדרום, איך בפעם אחת ניצלו מתקיפה ואיך נאלצו לעמוד מכופפים בזמן הופעה מחשש לפגיעה.
צילום: באדיבות ארכיון הגשש החיוור

הגינקולוג מני אלקלעי הורשע באונס ומעשה סדום: "שיירקב בכלא"
07:21

השופטת לשעבר עדנה קפלן הגלר: "צריך לעצור את ההתדרדרות, הספיק לנו רצח רבין"
06:31

ח"כ פסל: גוטליב פעלה במסגרת תפקידה; ח"כ מירב בן ארי: היא סיכנה את ביטחון המדינה
15:37