Een Franse ritzege in de Tour de Femmes in een niet zo spannende etappe. Gelukkig deed de tactiek van FDJ-Suez de wenkbrauwen fronsen en kunnen we het daar nog uitgebreid over hebben in een nieuwe aflevering van In Het Wiel. Niek Goedvolk en Roxane Knetemann proberen te verklaren wat ze hebben gezien. Verder vertelt collega Daan Hakkenberg dat Puck Pieterse zich nog goed voelt en geeft Rox weer antwoord op een Vraag van de dag. Luisteren dus!

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09

'Waarom zou je zo'n Paul Seixas nou nog laten starten?'
33:18