Pauline Ferrand-Prévot smijt met minuten op de Col de la Madeleine en neemt een enorme optie op eindwinst van de Tour de Femmes. Genoeg reden om deze aflevering van In Het Wiel (bijna) volledig aan haar te wijden. Niek Goedvolk heeft het met Roxane Knetemann over de renster Ferrand-Prévot, maar ook zeker over de mens. Roxane zat namelijk vijf jaar bij haar in de ploeg en heeft dus een paar mooie anekdotes voor deze podcast bewaard.

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09

'Waarom zou je zo'n Paul Seixas nou nog laten starten?'
33:18