Ook in de zevende etappe van de Tour de Femmes bleven de klassementsrensters vooral naar elkaar kijken. En dus kon Maëva Squiban haar handen alweer voor de tweede dag op rij in de lucht steken. Gokken sommige ploegen niet een beetje teveel op de Col de la Madeleine, die morgen op het programma staat? Hoe kon de favorietengroep Kimberley Le Court bijvoorbeeld zo makkelijk terug laten komen? En wordt het gevaar van Sarah Gigante niet een beetje onderschat? Niek Goedvolk bespreekt het met Roxane Knetemann in een nieuwe aflevering van In Het Wiel.

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09

'Waarom zou je zo'n Paul Seixas nou nog laten starten?'
33:18