Het peloton koerste vandaag als junioren in de kermiskoers die de achttiende etappe van de Giro was. In deze aflevering van In Het Wiel leggen Niek Goedvolk, Roxane Knetemann en Marijn Abbenhuijs uit waarom het zo lastig is voor een favoriet om uit zo'n groepje te winnen, waarom Nico Denz nét iets teveel hulp van de motor kreeg en waarom het helemaal niet zo'n verrassing is dat er een Mexicaan aan de leiding in het klassement staat.

'Het Nederlands kampioenschap heeft echt iets magisch!'
35:06

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09