'Wat een reclame voor het wielrennen', roept Thijs uit vlak na de heerlijke finale van Milaan San Remo waarin drie grote favorieten elkaar bevechten om de winst.
Een uitgebreide terugblik van Thijs & Hidde na een heerlijke, intense, geweldige editie van de Italiaanse klassieker.

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09

'Waarom zou je zo'n Paul Seixas nou nog laten starten?'
33:18