Mette Frederiksen har sat ild til Socialdemokratiet med sit ministerhold, der har fået socialdemokrater på stribe til at kritisere hende anonymt.
Altså ikke bare lidt fnidder, men kras kritik, hvor hun bliver kaldt en udemokratisk regent, der behandler Socialdemokratiet, som om det kun er hendes parti.
Så hvordan får man styr på sådan en gruppe? Og hvem har ansvaret for, at ingen vil eller tør sige tingene direkte i stedet for anonymt?
Det svarer socialdemokratiets nye gruppeformand, Mattias Tesfaye, på i dagens afsnit.
Gæst: Mattias Tesfaye, gruppeformand i Socialdemokratiet
Vært: Tine Toft
Produktion: Kasper Nesheim Risgaard
Foto: POLFOTO/ Jens Dresling
Der er brugt klip fra TV 2, DR

Det allerværste klimascenarie er afblæst: Overdrev danske forskere?
25:28

10 år efter brexit: Briterne vil tilbage, men det kommer ikke til at ske
22:22

Regeringen vil øge grisevelfærden: »Det er en Disneyficering«
31:05