De Britse premier Keir Starmer gaat aftreden. En dat net nu de Brexit tien jaar geleden werd doorgevoerd. Waarom? Ondervindt het Verenigd Koninkrijk dan zo veel nadelen van die keuze? Maar ook de N-VA lijkt barstjes te vertonen. Wat is er aan de hand in de partij? Heeft het vertrek van Bart De Wever als voorzitter hier iets mee te maken?
Aan tafel: Bart Eeckhout, Stavros Kelepouris, Joline Maenhout
Productie: Laurens Bervoets (hoorstroom) & Dries Vermeulen
Eindredactie: Sam Feys
Wil je reageren? Mail naar podcasts@demorgen.be