Etter inspirasjon fra en annen podcast begynte jeg å tenke rundt uttak og fordeling av investeringer. Har den tradisjonelle pensjonstankegangen tenkt helt feil? Står vi ovenfor gull uten å innse det? Blir dette den nye normen å tenke rundt pensjon?
Høres dette spennende ut?
Hva er det du venter på? Press play!
Nevnte podcastepisoder:
All the hacks: #189 - Beyond the 4% rule
#05 - 4% regelen
#25 - The loser's game
Nettside og blogg: FredrikStole.com
Instagram: @fredrik.stole
Hvordan starte med fondsparing på 10min! (Video)
Anonse - Vervelinker
Kron vervelink, begge får 200,- Vervekode: STOLE
FIRE. miljøet:
F.I.R.E. Norge | Facebook
FIRE Discord
Song: Pulsar Sound - Digital Corporate Technology
Music provided by Tunetank.
Free Download: https://tunetank.com/track/4208-di

173 - Pensjonsmøte: Finn ut om du har nok til pensjon + tips for å få det!
24:46

172 - Emilie Willoch (2): Over 2mill i inntekt som selvstendig med barn på vei!
2:23:46

171 - T1.26: Oppstart for oppussing, boligjakt og sammenligning med fjoråret! | Formue & Forbruk
1:59:27