Een eetstoornis gaat niet over eten. Het gaat over controle hebben. Controle die op andere vlakken uit je handen glipt. Het is een ziekte die zich langzaam vastzet en ernstiger wordt. Want herstellen van een eetstoornis is een gevecht. Een gevecht om iets los te laten wat een deel van jezelf is gew…