אל "יהיה בסדר" התקבלה פניותיהם של תושבי קריית מלאכי, המלינים על בעיות בחיבור באוטובוס בין העיר לבין תחנת הרכבת 'אשדוד עד הלום'. מבין הפניות התקבלה פנייתה של י', תושבת העיר שעובדת במרכז, ומשתמשת ברכבת באופן יום-יומי.
(צילום: נתי שוחט, פלאש90)

הכניסה הצפונית לתחנת סבידור סגורה - והתושבים סובלים
06:51

"הוא צריך ללכת הביתה - ולהסתלק לנו מהחיים"
11:28

כ-15 תצפיתניות לקו במכת חום וסובלות מתסמיני התייבשות בעקבות שהות בפעילות שטח בעומס חום
01:46