אל "יהיה בסדר" התקבלו פניותיהם של אנשים שעובדים וגרים בצפון רמת גן שמתניידים בעזרת רכבת ישראל דרך תחנת רכבת סבידור מרכז ומשתמשים בכניסת הגשר המודעי, אולם מתחילת המלחמה הכניסה סגורה לסירוגין.
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש90)

תושבי קריית מלאכי מלינים: אין חיבור בתחב״צ בין העיר לרכבת אשדוד
16:24

"הוא צריך ללכת הביתה - ולהסתלק לנו מהחיים"
11:28

כ-15 תצפיתניות לקו במכת חום וסובלות מתסמיני התייבשות בעקבות שהות בפעילות שטח בעומס חום
01:46