Na 45 jaar zwaait Paul Onkenhout af als journalist. Hij blikt terug op zijn eigen loopbaan, waarin langzaam het gedrink, gerook en geouwehoer van de redactievloer verdween. Daarmee ging ook veel verloren, betoogt hij.
Dit verhaal verscheen eerder in de Volkskrant.
Onze journalistiek steunen? Dat kan het beste met een (digitaal) abonnement op de Volkskrant, daarvoor ga je naar www.volkskrant.nl/podcastactie
Geschreven door Paul Onkenhout
Voorgelezen door Paul Onkenhout
Eindredactie: Corinne van Duin, Iris Brans
Montage en sounddesign: Tiemen Hageman

Groningen geschokt: komt er tóch een kerncentrale in Eemshaven?
21:24

Trump nog bij geen WK-wedstrijd gezien: leeft het toernooi wel in de VS?
26:54

Geen ebola, toch paniek: Kenia wantrouwt Amerikaans quarantainecentrum
26:53