Vrijdag worden de conclusies van de Parlementaire Enquêtecommissie over de aardgaswinning in Groningen gepresenteerd. Dat het volledig de soep ingelopen is, weten de Groningers wel. Maar hoe nu verder? De compensatie blijft een hoofdpijndossier. Is een grote zak geld de oplossing? We bespreken het met correspondent Noord-Nederland Jurre van den Berg.
Onze journalistiek steunen? Dat kan het beste met een (digitaal) abonnement op de Volkskrant, daarvoor ga je naar www.volkskrant.nl/podcastactie
Presentatie Elke Dag: Pieter Klok en Sheila Sitalsing
Presentatie de Kamer van Klok op vrijdag: Gijs Groenteman
Redactie: Corinne van Duin, Lotte Grimbergen, Tiemen Hageman
Montage: Rinkie Bartels, Daan Hofstee

Groningen geschokt: komt er tóch een kerncentrale in Eemshaven?
21:24

Trump nog bij geen WK-wedstrijd gezien: leeft het toernooi wel in de VS?
26:54

Geen ebola, toch paniek: Kenia wantrouwt Amerikaans quarantainecentrum
26:53