Geen chip te ingewikkeld of geen techtendens te complex voor Siddy Jobe, senior portfoliomanager bij Econopolis. Als techexpert was hij de uitgelezen gast voor onze podcast 'De Beursvoyeurs'. 'Alphabet is de OG, de pionier, onder de techspelers.'
Of we in een AI-bubbel zitten? Het is een vraag die Siddy Jobe, senior portfoliomanager bij de vermogensbeheerder Econopolis, steeds vaker krijgt. Hij relativeert echter graag de zaken en wijst vooral de kansen aan die het huidige momentum biedt.
Ook onze Beursvoyeurs zijn bijzonder nieuwsgierig naar die kansen en vooral Jobes toekomstprooien.
Is private equity dan weer interessant om in te stappen als belegger? Het is een vraag die luisteraar Yannick bezighoudt.
Ontdek het antwoord in deze aflevering van De Beursvoyeurs!
Host: Tomas De Soete
Gasten: Frank Demol, Siddy Jobe en Ellen Vermorgen
Redactie en productie: Anne-Sophie Moerman

Alexander Roose (Argenta): 'Ik zie vandaag mooie kansen in de sector van de voedingsingrediënten'
54:43

Tristan De Blick (De Blick Capital): 'Ik begon met Pokémonkaarten, nu beheer ik een fonds'
52:01

Sportanker Maarten Vangramberen: ‘Ik blijf liever bij ETF’s dan individuele aandelen’
49:38