De importheffingen van president Trump slaan in als een bom: de beurzen beleven hun slechtste dag in lange tijd.
Dreigen we in een recessie te belanden? Wat moet je nu doen als belegger? En zijn er – binnen of buiten Amerika – uberhaupt winnaars in deze tarievenoorlog?
Host Roan Van Eyck bespreekt het met chef Beleggen Christophe De Rijcke en editorialist Bart Haeck van De Tijd in deze extra aflevering van De 7.

26/06 | Vlaanderen pompt 1,2 miljard euro industriesteun in CO₂-opslag | Business boven op Brussels verjaardagsfeest VS | Antwerps bedrijf levert mobiele zwembaden
15:43

25/06 | Chipmaker Micron verpulvert prognoses | Oud-kaderleden Nationale Bank krijgen hun pensioen niet terug | Kwart voetballers op WK speelt niet voor geboorteland
17:28

24/06 | Vlaanderen neemt omstreden subsidies regionale luchthavens in vizier | Wereldwijde sell-off in chipaandelen | De kost van de hitte
14:49