Wat zit er vandaag in De 7?
3 van de Magnificent 7 hebben verse resultaten gedropt. Meta en Microsoft schroeven nog maar es hun AI-investeringen op. Bij Tesla daalt de jaaromzet voor het eerst ooit.
Beleggers trekken zich stilletjes terug uit Amerikaanse obligaties én de dollar. Die verzwakt tegenover de euro. Wat betekent dat voor Belgische beleggers en bedrijven?
Er was in ons land nog nooit zoveel keuze in verschillende soorten energiecontracten. Hoe weet je nu welk contract het beste is voor jou?
Host: Roan Van Eyck
Productie: Lore Allegaert

De 7 Extra | 10 Jaar Brexit: 'Ook de opvolger van Starmer zal het VK niet terug naar de EU leiden'
25:03

22/06 | Weekvooruitblik met Matthias Verbergt | VS & Iran hebben 'roadmap' naar vrede | Exit Keir Starmer? | Spannende week voor Zuckerberg & Micron | Eerste Sephora in België
21:59

19/06 | België gebruikt nu meer Russisch gas dan voor de oorlog | iPhone wordt tot $270 duurder | Waarom kloppen bedrijven steeds vaker analistenverwachtingen?
16:25