En dan bij deze de nieuwe versie van de voorbeschouwing:
10 minuten max.
In Arnhem over Ede, en we kunnen concluderen dat Arnhem toch leuker is dan Ede. Ondanks dat het ook nu mooi weer was, was het in Ede heel koud, dat dan weer wel

‘Hendrik-Ido-Ambacht’ - Daar Gaan We Weer Aflevering 28
34:29

Daar Gaan We Weer Aflevering 27 - ‘De A2 tussen Beesd en Knp Deil'
29:26

Daar Gaan We Weer Aflevering 26 - ‘Amstelveen het media-experiment'
33:26