Oud-officier Ingo Piepers voorspelde in zijn promotieonderzoek voor uiterlijk dit jaar een nieuwe “systeemcrisis”, zoals eerder de Eerste en Tweede Wereldoorlog. Is dit ‘m? En hoe moet het westen zich daarin opstellen?

Toch nog aan tafel
27:26

De oorlog gewonnen, de vrede verloren?
37:49

Vredesbesprekingen in Zwitserland van de baan
22:54