Het was mooi, de liberale wereldorde die na de Tweede Wereldoorlog werd opgetuigd en ons een lange periode van stabiliteit en welvaart heeft gegeven. Nu Trump terugkeert in het Witte Huis lijken we naar iets nieuws te gaan, maar wat?

Toch nog aan tafel
27:26

De oorlog gewonnen, de vrede verloren?
37:49

Vredesbesprekingen in Zwitserland van de baan
22:54