Epic Games, de maker van het spel Fortnite, probeert een boete van de Autoriteit Consument en Markt aan te vechten. De ACM vindt dat er in Fortnite verboden reclames worden getoond. Daarom kregen de makers een boete van ruim 1,1 miljoen euro van de toezichthouder. Epic ging in beroep, maar de ACM hield vast aan zijn oordeel. Daarom stapte Epic vandaag naar de rechter.

Avondnieuws: Streep door miljardenorder Damen
22:01

Ochtendnieuws: Hittegolf zorgt voor minder treinen en jaagt stroomprijs omhoog
26:50

Avondnieuws: Nieuwe Iraanse verzekeringsplicht zet vrije doorvaart Straat van Hormuz onder druk
21:52