Nederland moet de eigen defensie-industrie versterken, en het terrein van VDL NedCar in Limburg zou daar een perfecte uitvalsbasis voor zijn. Dat vindt de VVD-fractie in de Tweede Kamer. 'Als de overheid niet de regie pakt, dan gebeurt er ook niets', zegt VVD-Kamerlid Silvio Erkens.
Lees het hele artikel op bnr.nl: VVD-fractie ziet terrein van VDL Nedcar als hub voor defensie-industrie

Geen zicht op welke gemeenten allemaal een hitteplan hebben, ‘misschien wel het grootste probleem’
04:20

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23