De voormamalig conservatieve premier Rishi Sunak is al vier maanden weg, maar een nieuwe partijleider hadden de Britse Conservatieven nog niet. Vandaag kiest de partij een nieuwe leider, uit twee namen. Dat wordt daarmee de zesde keer in acht jaar tijd dat de Tories op zoek moeten naar een nieuwe voorman.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Tories kiezen nieuwe nieuwe leider: ‘Conservatieven stellen niets meer voor’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01