Je hoort het vaak als de treinen uitvallen: in Zwitserland of Zweden rijden ze gewoon door als er sneeuw valt. Waarom kan dat in Nederland niet? 'Voor meer robuuste maatregelen kunnen we de businesscase niet maken.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: Doortreinen met sneeuw, net als in Zweden of Zwitserland?

Nederlandse cfo’s somberder over toekomst, onzekerheid ‘nieuwe normaal’
04:17

TNO en ASML bundelen krachten voor versterking Europese productie fotonische chips
04:59

Hoge prijs voor stroom tijdens hittegolf: dynamisch contract vanavond flink duurder
05:07