Gregory Bovino, een prominente commandant van de Amerikaanse Border Patrol, vertrekt met een deel van zijn agenten uit Minneapolis, te midden van grote verontwaardiging in de stad om een tweede dodelijk schietincident. Dat melden CBS News en CNN maandag op basis van ingewijden. ‘Trump wil hiermee een nieuwe wind laten waaien en lijkt de de-escalatie in te zetten’, ziet Amerika-verslaggever Jan Postma.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Omstreden leider grenspolitie vertrekt uit Minneapolis

Rusland ziet VS niet langer als onpartijdige bemiddelaar in oorlog Oekraïne
04:54

Tsjechische president spant rechtszaak aan tegen eigen regering vanwege NAVO-top
05:27

Autodealers wachten tot Prinsjesdag op meer duidelijkheid over youngtimerregeling
06:52