Ongekend, een mega-verlies, de partij verdwijnt uit de Tweede Kamer. De grootste verliezer van deze verkiezingen is NSC van Eddy van Hijum. Volgens politiek verslaggever Floor Doppen gaat de stekker er niet uit en geloven de NSC' ers nog steeds in het gedachtengoed van Pieter Omtzigt, die er vanavond overigens niet was. 'Mensen hebben het vertrouwen niet gevoeld', aldus fractievoorzitter Eddy van Hijum.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Verliezers zijn er ook: NSC weggevaagd, BBB bijna gehalveerd, exit Timmermans

Ontvangst Taliban in Brussel is erkenning regime, ‘totaal ongepast, klap in het gezicht van miljoenen’
05:03

Minder cyberaanvallen en minder schade, maar Nederlandse bedrijven nog steeds onvoldoende weerbaar
05:19

Handelsminister Sjoerdsma in Washington om voor ASML ongunstige 'Match Act' te bespreken
07:20