PostNL heeft een boete van bijna zeven miljoen euro gekregen voor te trage postbezorging in 2023. Topman Pim Berendsen heeft in een reactie laten weten dat deze boete de continuïteit van de postdienstverlening verder in gevaar brengt. Volgens Maarten Pieter Schinkel, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam, staan we voor de keuze of we postdienst als essentiële collectieve voorziening zien in onze maatschappij.
Lees het hele artikel op bnr.nl: PostNL vecht miljoenenboete aan, hoogleraar: ‘Maak keuze of postdienst essentiële voorziening is’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00