Het kabinet presenteert vandaag een pakket maatregelen tegen de energiecrisis. Zo wordt het openbaar vervoer mogelijk goedkoper, zodat het een aantrekkelijker alternatief voor de auto wordt, meldt De Telegraaf.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Kabinet presenteert vandaag plan tegen energiecrisis, OV mogelijk goedkoper

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23

‘De verhoudingen tussen de EU en VS worden slechter en slechter’
07:57

Dreigend watertekort door extreme hitte, waterschappen trekken aan de bel
03:27