Het aantal woningen in de pijplijn is met bijna 50 procent toegenomen ten opzichte van 2015, berekende het CBS. Dat lijkt goed nieuws, maar als je dieper in de cijfers duikt, blijft er van dat optimisme weinig over, stelt huizenmarkteconoom bij RaboResearch Stefan Groot. 'De komende jaren wordt er juist minder gebouwd.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: Meer woningen in de pijplijn, maar geen reden tot optimisme

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00