VVD-leider Yesilgöz zegt de berichtgeving over de vermeende woede-uitbarstingen en huilbuien van NSC-leider Pieter Omtzigt 'echt waardeloos' te vinden. Er is weer heibel in de coalitie, gisteren pakte de Telegraaf uit met een groot artikel over de begrotingsbesprekingen vorige week donderdag bij financiën waarbij Omtzigt huilbuien zou hebben gehad. 'Het was allemaal weer niet fraai', aldus politiek verslaggever Leendert Beekman.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Yesilgöz noemt berichtgeving huilbuien Omtzigt ‘echt waardeloos’

Nederland zakt naar laagste plek ooit op KidsRights-index: ‘Het is beschamend’
04:14

Zware klap voor Damen na Duitse beslissing: ‘Europese samenwerking verloopt niet zoals gehoopt’
04:59

Stikstofplannen uitgelekt: kabinet schrapt omstreden stikstofnorm met spoedwet
04:08