Luchtvaartmaatschappij KLM wil twee jaar lang de lonen bevriezen van het personeel. Dat kondigt het bedrijf aan bij de start van de cao-onderhandelingen met vakbonden, blijkt uit een brief in handen van RTL Nieuws. Luchtvaartdeskundige Joris Melkert is niet verbaasd door het standpunt van het bedrijf. ‘Er is aangekondigd dat er stevig bezuinigd moet worden, de kosten zijn gewoon veel hoger opgelopen dat werd gehoopt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: KLM gaat met gestrekt been in loononderhandelingen, wil lonen van personeel bevriezen

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00