De integratie van Aegon binnen ASR is ‘buitengewoon goed’ gegaan, zegt topman Jos Baeten van de Utrechtse verzekeraar. ‘Het begin van zo’n integratie is altijd lastig, vooral door alle collega’s die erdoor geraakt worden, maar nu ziet iedereen het positieve ervan en staan we er gewoon goed voor.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: ASR-baas: ‘Integratie Aegon buitengewoon goed gelukt’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01